onsdag 2. desember 2015

Orkide og litt til
 Jobbar mykje med tørt gras eg, tykkjer det er så godt materiale. Her er det stjernedryss med orkidepynt.

 Alle bildene her er frå demonstrasjonen eg hadde ikveld - for ein orkideglad gjeng.
 Vanskeleg å få tatt gode bilder, men håper likevel dei kan gje litt inspirasjon. Alt utanom orkideplantene er gratis naturmaterialer. Det "kostar" berre ein tur i hagen og litt i ein grøftekant. Kom på noko lærlingen min sa då eg skreiv dette: Det var ein dag nokon som lurte på om det alltid var åpent her, og om det i tilfellet berre var å komme innom ? Eg svara at det kunne nok være lurt å gjere ein avtale i førevegen, for det hender rett som det er at eg er ute på eit eller anna. Og så kom det kjapt frå Maria: " ja ein veit aldri kva grøftekant ho ligg i"  Fantastisk, eg elske slike kommentarer :)  Ein kan både finne skattar og kvile i ein grøftekant.  God adventstid


1 kommentar:

  1. Så mye fint du lager av gress! Flotte stjerner! Ha en trivelig dag i grøftekanten =D

    SvarSlett