søndag 10. mai 2020

                           Ny hage
 Lenge lenge sidan eg har posta noko her, men sidan "Hagen for alle" har skreve stykke om meg nå - og sagt at eg "bloggar om kreative prosjekter i hagen" så må eg gjere det då.  Denne underlege koronavåren der eg ikkje har kunna hatt folk i verkstaden, har gitt meg mykje ekstra tid til hagearbeid og nye prosjekter. Me har eit ganske stort område i hagen me aldri har "komt over" eller tatt i bruk. Her har eg lenge drøymt om å gjere noko kjekt, og plutseleg berre skjedde det - når været i tillegg har vore så velsigna godt, har dette vore ein god ting å styre med.


 Måtte  grave meg litt ned for å legge plattingen i flukt med bakken, så har kjørt bort uendeleg mange lass med jord - beste treninga eg kan få. Og når eg ikkje har tid å vente på hjelp for å flytte ein litt for tung stein, er det berre å finne fram spett og rundstokkar.

 Det som eg også likar særleg godt med dette prosjektet er at det er eit gjenbruksprosjekt. Når naboen fjernar plattingen i hagen sin, takkar eg ja til alt - dermed er det berre skruar og duken under som er ny.
 Gamal murebalje, funne på strandtur, blir vannspeil - og stein er både vakkert og kjekt. Litt "pottel" å få det fint rund slike former, men sjølvgjort er velgjort.
 Målet har vore å få denne ferdig til 17 mai - om det går, gjenstår å sjå. Uansett, gleden i prosjeket har vore min og den har vore stor heile tida - eg lovar å komme med oppdateringar på framdrifta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar